Kargo Yazısı
200TL VE ÜZERİ ALIŞVERİŞE KARGO BEDAVA!

 

  • Satın Almış Olduğum Ürünü Nasıl Değiştirebilirim ?

Almış olduğunuz ürünü kullanılmamış olmak koşuluyla iade yapabilirsiniz. Ürünler elinize geçtiği günden itibaren 3 iş günü içinde bizi 0 850 304 02 26 numaralı sabit hattımızdan bilgilendiriniz. 14 iş günü içinde de ürünü faturasıyla beraber Aras kargodan size vereceğimiz indirimli kod ile kargo ücreti size ait olmak kaydıyla bize gönderebilirsiniz. İndirimli ve kampanyalı ürünlerimizde değişim veya iade yapılmamaktadır.

 

  • İade Etme Süresi Kaç Gündür ?

Tüketici Kanunu'ndaki ''Sebep Göstermeden Cayma Hakkı'' maddesine göre ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 3 iş günü içinde bizi 0 850 304 02 26 numaramızdan arayarak iade yapacağınızı bildirip, 14 iş günü içinde de faturasıyla beraber Aras kargodan gönderebilirsiniz.

 

  • İade İşlemlerinde Kargo Masraflarını Ben Mi Ödeyeceğim ?

 Siparişinizde bizden veya kargodan kaynaklı bir sorun varsa kargo masrafları firmamız tarafından karşılanıyor. İade ve değişim ücreti firmamız tarafından karşılanır. Ancak değişim işleminde 2.kez size gönderilen ürünün, ücreti tarafınızdan tahsis edilir. Anlaşmalı olduğumuz Aras kargo ile uygun bir fiyatta bize gönderebilirsiniz. İletişim için Carpe Telefon Numarası: 0850 304 02 26

 

  • Siparişim Hangi Saatlerde Teslim Edilecek ?

Siparişiniz Aras Kargo tarafından 08:30-17:30 olan mesai saatleri arasında belirtmiş olduğunuz teslimat adresine gönderilmektedir.

 

  • Satın aldığım bir ürünü nasıl değiştirebilirim?

Değişim işlemi için; kargonuz size ulaştığı ilk 3 gün içinde 08503040226 nolu müşteri hizmetleri hattimızdan bize ulaşabilir yada carpe.com.tr deki üyeliğiniz üzerinden iade ve değişim talebi oluşturabilirsiniz.bize yapacağınız gönderiler ücretsiz olup değişim urunuzu teslim alırken kargo personeline 11 /13 tl arası bir kargo bedeli ödemeniz gerekecektir. 

  • Mağazanızdan İade/Değişim Yapabilir Miyim ?
    Şuan için Mağzamız bulunmamaktadır. Sadece e ticaret sayfamız mevcuttur

 

  • İade Ettiğim Ürünün Geri Ödemesi Ne Zaman Yapılacak ?
    Ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra, sizinle iletişime geçilerek ücret iadeniz 2 ile 7 gün iş günü içerisinde ilgili hesabınıza tanımlanır.

İban numaranızı yazarken hesap sahibinin adı soyadı ve hangi banka olduğu da faturanın boş bir yerine not olarak yazılmalıdır. Kapıda ödeme ile yapılan alışverişlerin iade işlemlerinde, IBAN no bilgisi olmadan ücret iadesinin yapılması mümkün değildir.

  • Taksitli Ödemelerimin İadesi Nasıl Yapılacak ?
    Her türlü ödemenizde, tarafımızdan bankanıza tutar iade edilir. Ödemenizi taksitli olarak yaptığınızda, iadeniz her ay kartınıza, taksit tutarları kadar artı bakiye olarak yansıyacaktır. Yapılan iadenin kredi kartınıza her ay taksitli olarak yansıması tamamen bankaların süreç ve uygulamalarıyla ilgilidir. Konu hakkında detaylı bilgiyi bankanızdan alabilirsiniz. Ayrıca, ekstrenizde iade işlemini görebileceksiniz. Not: Ödemesini yapmış olduğunuz taksit tutarları, ilk ekstrenizle birlikte kredi kartınıza artı bakiye olarak yansıyacaktır.

  • Elime Geçen Ürün Kusurlu, Ne Yapmam Gerekiyor ?
    Satın alınan ürünün ayıplı olduğunun anlaşılması halinde, sabit hat numaramızdan bize 3 iş günü içinde bildirmeniz ve 14 iş günü içinde ürünü faturasıyla birlikte Aras Kargodan göndermeniz gerekmektedir. Bu durumda kargo ücreti tarafımızca karşılanacaktır. Ürün/ürünlerin stoklarda olmaması durumunda ürün bedeli tarafınıza geri ödenecektir.

  • Faturam Siparişimle Birlikte Teslim Edimedi, Nasıl İade Yapabilirim ?
    Her sipariş, faturasıyla birlikte kargoya verilir. Resmi faturanız, kargo barkodunuzla birlikte kargo poşetinizin üzerine yapıştırılmış bir şekilde size ulaştırılır.Siparişinize ait, E-Arşiv faturanızda 1 hafta içerisinde, sisteme kayıtlı e posta adresinize gönderilmektedir. Herhangi bir nedenden dolayı, faturanız siparişinizle birlikte gelmediyse kargo yetkilisine fatura talebinizi tekrar iletin. Talep ettiğiniz halde size teslim edilmeyen faturalarınız için tutanak hazırlatın ve bu konuda bizi bilgilendirin. Böylece, en kısa zamanda faturanızın aslı ya da "aslı gibidir” kaşeli bir kopyasını adresinize gönderebiliriz.
    İndirimli ve kampanyalı ürünlerimizde iade veya değişim yapılmamaktadır.

  • Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim ?
    Sipariş verildikten sonra, sipariş durumunuz "Sipariş Alındı" ise ve iptal etmek isterseniz, sitemiz üzerinden iade talebi oluşturabilir, siparişinizi iptal edebilirsiniz. Sipariş durumunuz, kargoya verildi şeklinde ise, faturanız kesilmiş ve siparişiniz yola çıkmış demektir ve tarafınıza ulaşmadan iptal edilemez.

 

 

 

Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.