​​​​​​

 

  • Kargo Ücretiniz Ne Kadar ?

Sitemiz üzerinden verilen siparişlerde kargo ücreti seçtiğiniz kargo firmasına göre değişiklik göstermekte olup, kapıda ödeme seçeneğini seçtiğinizde +25 TL tahsilat bedeli alınmaktadır.Sipariş sırasında bu tutar faturanıza yansıtılmaktadır.

  • Siparişim Ne Zaman Kargoya Verilir ?

Siparişiniz sisteme '' ONAYLANDI'' olarak düştükten sonra en erken 1, en geç 6 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Pazar günleri ve resmi tatil günleri hariçtir.

  • Kapıda Ödeme İle Yaptığım Sipariş İptal Görünüyor, Ne Yapmalıyım ?

Kapıda ödeme ile alışveriş yapılması durumunda iletişim bilgilerinizi ad, soyad, telefon numarası, açık adres(mahalle, cadde, sokak, kapı no, daire no, il, ilçe varsa şirket ismi) şeklinde girmeniz gerekmektedir. İletişim bilgilerinde eksik/yanlış olan siparişler iptal edilir.Bilgileri eksik olan müşterilere ürün gönderimi gerçekleştirilmez. Bütün iletişim bilgilerinizi güncelleyerek tekrardan sipariş oluşturabilirsiniz.

  •  Siparişim Hangi Saatlerde Teslim Edilecek ?

Siparişiniz Yurtiçi Kargo tarafından 08:30-17:30 olan mesai saatleri içerisinde belirtmiş olduğunuz teslimat adresine gönderilmektedir.Hafta sonu kargo teslimatı yapılmamaktadır, bu saatler hafta içi yapılan teslimatlar için geçerlidir.

  • Değişim Yapmak İstediğim Bir Ürün Var, Ne Tür Bir İşlem Yapmam Gerekiyor ?

          Sitemizden satın alınan ürünler için değişim işlemi yapılmamaktadır.

 

  • İade Yapmak İstiyorum, Ne Tür Bir İşlem Yapmam Gerekiyor ?
Siparişinizde iade yapmak istediğiniz bir veya birden fazla ürün var ise, Hesabım - İade taleplerim ve ardından "yeni talep oluştur" butonundan, iade etmek istediğiniz ürün veya ürünleri seçerek talebinizi bizlere ulaştırabilirsiniz. Ardından gün içinde size özel oluşturulan kod ile, size en yakın Yurtiçi Kargo şubesine giderek paketinizi teslim edebilirsiniz. 
Not: Kargo poşetinin üzerinde yer alan yapışkan kağıt kısma, isim-soyisim ve iletişim numarası bırakmanız rica olunur. Böylece en hızlı şekilde iade işleminizi yapıp, ücret iadesi için tarafınıza ulaşabiliriz.
Not: İade işlemleri için herhangi bir kargo ücreti tarafınıza yansıtılmayacaktır. Vermiş olduğunuz IBAN adresinize, ürünlerin iade tutarları 2-6 iş günü içerisinde ulaşacaktır.

 

  • Siparişimin Teslimat Adresini Nasıl Değiştirebilirim ?

Siparişiniz faturalanıp kargoya verildikten sonra adresinizde bir değişiklik yapamıyoruz. Yurtiçi kargodan cep telefonunuza SMS olarak takip kodunuz geldikten sonra, yeni adresinizi Yurtiçi kargoyu arayıp, onlara bildirerek değiştirebilirsiniz.

  • Kargo Teslimat Adresinde Beni Bulamazlarsa Ne Olur ? 

Kargo firması siparişinizi belirtmiş olduğunuz adrese teslim eder. Adresinizde bulunmamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinize dair not bırakır. Üç gün içerisinde paketinizi şubeden almamanız durumunda siparişiniz bize geri döner. Siparişiniz için kredi kartlı ödeme yaptıysanız whatsapp hattından sizinle iletişime geçilecektir. Kapıda nakit ödeme yaptıysanız siparişiniz otomatik olarak iptal edilecektir.

  • Faturayı Neden Paketin Üzerinde Gönderiyorsunuz ? 

Yasal olarak siparişinize ait faturayı paket üzerinde gönderme ve isim soyisim yazma zorunluluğu bulunmaktadır.

  • Yurtdışına Teslimatınız Var Mı ?

Şu an sadece Türkiye sınırları içerisinde teslimatımız bulunmaktadır.

 

 

Carpe.com.tr üzerinden satın alınan tüm ürünler, en geç 1 iş günü sonra Yurtiçi Kargoya verilmektedir.Carpe.com.tr satışını yaptığı tüm ürünleri Yurtiçi Kargo ile müşterisine ulaştırmaktadır. Kargo ile gönderilen siparişler mesafeye göre 1-6 iş gününde alıcısına teslim edilmektedir. Aksi durumlarda; hava muhalefeti, kargo şirketinden kaynaklanan sorunlar vb. nedenlerle ürün teslimatında gecikme yaşanabilir.

 

Teslimat süresinde veya teslimat sırasında üründeki deformasyon vb. sorunlar yaşandığı durumda,  [email protected] mail adresinden yardım alabilirsiniz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR